torstai 10. marraskuuta 2016

Markkinointisuunnitelma

1) Mikä on markkinoinnin tavoite?


- Markkinoinnin tavoite on saada mahdollisimman paljon myyntiä. Ja ylläpitää aikaisempia asiakassuhteita. Markkinoinnin avulla pyrin saamaan uusia asiakkaita ja erottumaan muista kilpailijoista.


Keitä asiakkaasi ovat?


- Asiakkaitani ovat niin miehet, naiset ja nuoret, jotka ovat muuttaneet uuteen kotiin ja haluavat sisustaa sitä.


3.. Miten saavutan asettamani tavoitteet?


- Saavutan asettamani tavoitteet, kun palvelen asiakasta mahdollisimman hyvin ja esittelemällä hänelle useampia vaihtoehtoja tuotteista. Asiakkaan palvelen aina positiivisella asenteella, sillä kun asiakkaalle jää hyvä mieli asioinnista. Voin saada hänestä jatkossa kanta-asiakkaan.


Asiakasta palvellessa muistan aina kertoa tuotteen teknilliset tiedot selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Kerron asiakkaalle maksukäytännöistä ja takuista.




4) Mitä markkinointi keinoja käytät?


- Markkinoinnin keinoina käytän suoramainontaa, sillä liikkeeni julisteita on ollut esillä katujen varsilla ja itse saatan lähettää asiakkaille viestiä tarjouksista hänen matkapuhelimeen tai sähköpostiin. Tällä tavoin asiakas saa hyödyn heti ja on tietoinen alennuksista.




5) Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille?


- Tuotteeni/ palveluni  asettuu markkinoille hyvin, sillä tuotteet ovat asiakkaille jo entuudestaan tuttuja, mutta olemme uudistaneet mallistoa ja tuote valikoimamme on kattava, eikä hinta laatu suhde ole paha. Tuotteeni ovat laadukkaita ja valmistettu kestävästä materiaalista.


6. Kuinka pyrin erottumaan kilpailijoista


 Pyrin erottumaan kilpailijoista paremmalla laadulla ja halvemmilla hinnoilla.



 Tuotteeni ja palveluni luonne on inspiroiva ja uudistunut.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti