tiistai 24. toukokuuta 2016

Kampanjat ja purkumyynnit






1. Kesänavaus kampanjassa käytin epäsymmetristä sommittelua ja lähiväriharmoniaa. Väreiksi valitsin punaisen, sinisen ja violetin eri sävyjä. Kohderyhmäni ovat nuoret 13-18 vuotiaat niin pojat, kuin tytötkin. Kampanja myy paitoja, kenkiä, jalkapalloja, rullalautoja, sählypalloja ynm. Halusin käyttää juuri tässä esillelaitossa epäsymmetristä sommittelua, koska on kyse nuorista niin kesän tullen nuoret liikkuvat paljon ja viettävät kavereidensa kanssa.




2. Kesän avaus kampanjan purkumyynnissä myymme suurella alennuksella loput tuotteet. Esillelaitossa käytin epäsymmetristä sommittelua ja lähiväriharmoniaa.Kohreryhmäni ovat 13-18 vuotiaat tytöt ja pojat.




3. Back to School kampanjan kohderyhmänä ovat nuoret 12-16 vuotiaat tytöt. Esillelaitossa käytin lähiväriharmoniaa ja symmetristäsommittelua. Väreiksi valitin hyvin tyttömäisiä sävyjä. Esim punaista, violettia ja jopa valkoista.





4.Back to School kampanjan purkumyynti, jonka kohderyhmänä  ovat 12-16 vuotiaat tytöt. Tässä esillepanossa käytin lähiväriharmoniaa ja symmetristä sommittelua. Esille laitossa käytin hyvin tyttömäsiä värejä. Pää osin suosin punaisen eri sävyjä.






5. Urheilukampanja, joka keskittyy jääkiekkoon. Tässä esillelaitossa käytin kolmisointua.
Pääkohderyhmäni on nuoret miehet, jotka harrastavat jääliekkoa ja pelailevat sitä vain pienessä kaveriporukassa rennolla meinigillä. Tässä sommittelussani käytin kolmisointua. Väreiksi valitsin violetin, sinisen ja keltaisen.





6.Urheilukaupan purkumyynnissä käytin epäsymmetristä sommittelua. Loppuun myynnissä meillä on huimat allennukset kaikista tuotteista. Tässä esillelaitossa käytin kanssa kolmisointua ja asettelussa kolmion mallista asettelua. Väreiksi valitsin violetin, sinisen ja keltaisen.




7.Isäinpäivä kampanjan kohderyhmänä toimivat lähinna lapset ja vaimot, jotka miettivät minkä lahjan aikovat ostaa isälleen tai puolisolleen. Tässä esillepanossa käytin vastaväriharmoniaa väreiksi valitsin sinisen ja punaisen. Esillelaitto on tässä epäsymmetsinen, koska hyllyt ja naulakot eivät ole samassa linjassa vaan vähän epäsymmetriset.



8. Isäinpäivä kampanjan purkumyynti, jonka kohderyhmänä toimivat lähinnä lapset ja vaimot, jotka haluavat ostaa isällee lahjan. Tässä esillepanossa käytin vastaväriharmoniaa ja väreiksi valitsin sinisen ja punaisen. Esillepano oli symmetrinen,  koska hyllyt olivat aika lailla samassa linjassa.




9.  Joulukampanja, jossa käytin symmetristä sommittelua ja hyvin jouluisia värejä. Esillelaittoon valitsin jouluisia koristeita, joulukuusen, pyyhkeitä ja huopia, joita jouluna voi antaa toiselle, vaikka lahjaksi. Esillelaittossa käytin suurimmaksi osaksi värinä punaista, vihreää, hopee, keltaista, ja valkoista.





10. Joulu kampanja purkumyynti, jossa käytin epäsymmetristä sommittelua ja väreinä käytin tässä hyvin jouluisia värejä, punaista vihreää, harmaata, keltaista ja hopeaa. Joulu kampanjan purkumyynnissä myydään halvoilla hinnoilla kaikenlaisia koristeita oviin ja ikkunoihin, valikoimassa on myös nyt pyyhkeitä, joita on saatavana kolmena eri värinä. Tänä vuonna meiltä voit ostaa puoleen hintaan käsin tehdyn ovikranssin. Kohderyhmäni ovat kaikki , jotka haluvat valmistautua jouluun jo hyvissä ajoin.




11. Sisustus kampanja, jossa käytin vastaväriharmoniaa ja symmetristä sommittelua. Väreiksi valitsin punaisen ja vihreän, koska ne erottuvat taustasta hyvin. Käytin myös esillelaitossani harmaata ja ruskeaa, lähinnä vain astioissa. Kohderyhmäni ovat kaiken ikäiset naiset, jotka tykkäävät puuhastella keittiössä¨.



12.Sisustus kampanja, jossa käytin vastaväriharmoniaa ja epäsymmetristä sommittelua. Väreiksi valitsin punaisen ja vihreän, koska ne erottuvat hyvin taustasta. Käytin myös esillelaitossani harmaata, koska se antaa mukavan vaikutelman esillelaittoon. Kohderyhmäni ovat kaiken ikäiset naiset, jotka ovat kiinnostuneita tehdä, jotka tykkäävät puuhastella keittiössä.



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti