- Esiintyminen oli kaikilla luontevaa ja kaikki osasivat kertoa tuotteesta huyvin ja selkeästi, että pää aisat tulivat hyvin esille.
- Esittelypiste oli kaikilla siiti ja hyvin suunniteltu. Tilan käyttö oli mietitty hyvin. Kaikki olivat miettineet tilan käytön hyvin, että miten sijoittavat tuotteet pöydälle. Niin asiakkaat huiomaisivat tuotteen ja tulisivat siitä kyselemään.
-Mielestäni jokainen oli toteuttanut käytännön järjestelyt hyvin. Jokainen osasi kertoa ihan perustietoa tuotteesta ja tuoda sitä hyvin esille. Myös sellaisille asiakkaille, joille tuote ei ollut jo ennestään tuttu.
- Nexus 7 tablettia ja Remingtoni hiustenkuoivaajan Power Volume 2000, Remington hiustenkiharrin
Jokainen esitteli tuotteita ihan vain näyttämällä, mistä esim. vaikka hiustekuivaaja toimii, ja mitä nappeja pitää painaa, että saa päälle energian säästävän vaihtoehdon, kun kuivattaa hiuksia samaan n aikaan. Ja mitä nappia painamalla saa säädettyä tehoa.
.
- Esittelypisteissä ei ollut mitään muuta toimintaa, kun että jokainen esitteli itse valitsemansa tuotteen ja pyrki saada mahdollisimman paljon asiakas kontakteja ja pyrkiä näin erottumaan joukosta. Osalla oli valinnut esiteltäväkseen, jonkun syötävän, Heidän esittelypisteensä erosi muista siten, että he maistattivat omiaan valitsemiaan tuotteita aina vierailijoille,
- Monessakaan esityspisteessä ei ollut mitään muuta ihmeellisempää toimintaa ainoastaan esittelijät näyttivät miten kyseinen laite oikein toimii.tai kysyivät
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti