sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

havainnointi


  • Millaista oli esiintyminen ja asiakkaiden kohtaaminen?
  • Mielestäni kaikilla esiintyminen ja asikkaiden kohtaaminen olivat luontevaa ja se sujui kaikilla mellko mutkattomasti. Jokainen, jota arvion osasi kertoa tuotteesta hyvin ja selkeästi, että tuotteen edut ja hyödyt tulivat jokaiselle hyvin esille. Myös ei niin ennestään tutut tuotteet tulivat hyvin tututuiksi. Mielestäni kaikki onnistuivat esittelyissä aika hyvin, sillä he olivat valmistelleet esittelyn hyvin ja suunnitelleet sen järkevästi.




  • - Esiintyminen oli kaikilla luontevaa ja kaikki osasivat kertoa tuotteesta huyvin ja selkeästi, että pää aisat tulivat hyvin esille.



  • Millainen oli esittelypiste? (Valokuva!?)


  • - Esittelypiste oli kaikilla siiti ja hyvin suunniteltu. Tilan käyttö oli mietitty hyvin. Kaikki olivat miettineet tilan käytön hyvin, että miten sijoittavat tuotteet pöydälle. Niin asiakkaat huiomaisivat tuotteen ja tulisivat siitä kyselemään.





  • Miten käytännön järjestelyt oli toteutettu?




  • -Mielestäni jokainen oli toteuttanut käytännön järjestelyt hyvin.  Jokainen osasi kertoa ihan perustietoa tuotteesta ja tuoda sitä hyvin esille. Myös sellaisille asiakkaille, joille tuote ei ollut jo ennestään tuttu.





  • Miten tuotteia/palveluita esiteltiin?


  • - Nexus 7 tablettia ja Remingtoni hiustenkuoivaajan  Power Volume 2000, Remington hiustenkiharrin


    Jokainen esitteli tuotteita ihan vain näyttämällä, mistä esim. vaikka hiustekuivaaja toimii, ja mitä nappeja pitää painaa, että saa päälle energian säästävän vaihtoehdon, kun kuivattaa hiuksia samaan n aikaan. Ja mitä nappia painamalla saa säädettyä tehoa.

    .





  • Mitä muuta toimintaa esittelypisteessä oli?





  • - Esittelypisteissä ei ollut mitään muuta toimintaa, kun että jokainen esitteli itse valitsemansa tuotteen ja pyrki saada mahdollisimman paljon asiakas kontakteja ja pyrkiä näin erottumaan joukosta. Osalla oli valinnut esiteltäväkseen, jonkun syötävän, Heidän esittelypisteensä erosi muista siten, että he maistattivat omiaan valitsemiaan tuotteita aina vierailijoille,



    - Monessakaan esityspisteessä ei ollut mitään muuta ihmeellisempää toimintaa ainoastaan esittelijät näyttivät miten kyseinen laite oikein toimii.tai kysyivät





  • Miten esittelijä havainnollisti ja opasti asioissa?
  • - Mielestäni esittelijä opasti ja havainnollisti asioissa hyvin ja jokainen kertoi selkeästi, miten oma tuote toimii tai miten sitä kannattaisi käyttää ja miten sen  käytöstä hyötyisi.


  • - Mielestäni esittelijät havainnollistivat ja opastivat hyvin. Esim  Riikan esittelemässä hiusten kuivaajassa oli monta säätö nappia, joista hän osasi kertoa hyvin, millä napilla säädetään lämpöä ja miten kuivaajan saa lisättyä tehoa ja miten energian kulutuksen saa pienemmälle.


  • Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti